Jak zdravě nabrat svaly a přestat hubnout na “kost”

Tereza

Dobrý den, zajímal by me vás názor na můj problém. Je mi 25, měřím 162cm. Vždy jsem se ráda hýbala, joga, běh, občas posilování. Jídlo mě baví, na zdravém a pestrém jídle jsem si taky vždy zakládala, a byla jsem zvyklá jíst 3x denně, snídani, oběd, večeři, o víkendech i odpoledne ke kávě třeba nějaký zdravý koláč co jsem upekla. A držela jsem se většinou kolem 52-54kg..Ovšem, letos na jaře z důvodu covidu, jsem byla měsíc a půl doma, a tak jsem začala víc cvicit. Každý den, treba hodinu. Nekdy i 2x denne, baví me to, a byl rychle vidět progress. K tomu jsem si odvykla snídat, protože jsem cvičila vždy ráno nebo dopoledne a s plným žaludkem mi to vadí. Tak jsem zacala jist jen obed a večeři. Již 3 měsíce takhke jedu, a takto jsem to dotahla na 46kg (nyní) a vyrysovane brisaky, mam strašně žilnaté ruce, postavu spíš kostnatou než vypracovanou, prsa skoro žádná, zadek povisly 🙁 a nevím co mám delat. Okolí říká, že jsem moc hubená, ja si připadám dobře, i když posledni dobou jsem casto unavená, bez nálady, jako by už nebylo kam se posunout dál. Ale trápí mě, že pořád cvičím, kombinuji Jilliam Michaels, jogu, posilování vlastní vahou, a jakobych neměla žádné svaly?! Tak bych ráda přibrala, jen nevím jak na to. Mám ubrat ve cvičení, nebo přidat na jídle? Nebo obojí? Bojím se, ze přijdu o to co jsem si tak pracně vybudovala… Prosím o váš názor. Děkuji.

Zpět na seznam dotazů


Komentáře

  1. Irina Pachomova napsal:

    Dobrý den, ano, jste přetrénovaná a málo jíte, proto se cítíte unavená, bez energie. Měla byste ubrat na cvičení a přidat na jídle.