Všeobecný dotaz

Jiří Doležal

Dobrý den
Jsem ektomorf a můj “sen” je vážit 75-80 kg.
Něco o mě je mi 25 let výška 168 procento tuku 8 váha 61 kg
Jednou jsem fakt drel a pomohlo mi to jak po psychycke stránce tak i fyzické ž 61 kg jsem dokázal za pul roku 67 bohužel jsem onemocne na 9 dní a všechno snažení bylo pryč. Jsem bojovník a snažím se stále znova bohužel jde to fakt obtížně nejhorší je moje profese jsem číšník denně nalitam cca 6000schodu stres studené jídlo když je čas tak zvládnu v práci 3 jídla ale vypadá to tak že ho sním za 5 minut a znova na značky. V mém volném dnu snažím se chodit do fitka co to de ale prostě únava z práce je větší proto se radši vyspim a než si nachystam jídla tak uz je večer. Ale to je můj čas na fitko…..
Můj plán je 4x tydne když mám krátký týden a 2x týdně když mám dlouhý týden. Cvičím spíš sílu než objem, protože mi přijde nelogické vypadat jak Hulk ale jako Hulk nemít sílu. Čili proto sílu cvičím komplexní cviky 4 cviky 3 série 5 opakovani a pak doplňkové cviky jako triceps lýtka břicho 3 cviky 4 série 8 opakování.
Jako suplement používám v tréninkový den před gainer whay 80, bcaa, kreatin po tréninku bcaa, Glutamin, kreatin, gainer whay 80. V netreningovy den ráno na lačno Bcaa, kreatin a před spaním Glutamin.
No a teď ten problém co jsem teď napsal tak to vše mám jen v hlavě v podobě měl bych si to vzít měl bych tam jít čili realita je taková 1x týdne fitko a A jídla málo.
Poprosím o radu jestli silový trénink je dobrý pro ektomorfa a jestli suplementy a používání jsou vhodné. Jídlo…. Snažím se co to de ale není to stále ono. Děkuji za radu

Zpět na seznam dotazů


Komentáře

  1. Irina Pachomova napsal:

    Dobrý den, plán, který máte v hlavě je celkem v pořádku. Bohužel při nabírání svalové hmoty se ektomorf ze všech 3 somatotypů nadře nejvíc. Pokud ale chcete víc nabrat přidejte opakovaní u komplexních cviků do 6-8 a cvičte objemový trénink. Nepoužívejte maximální zátěže. Měl byste denně přijímat 1,5g bílkovin na 1 kg tělesné váhy, sacharidy 7,5g/1kg, jinak neporostete. Také není na škodu kvalitní spánek – svaly rostou v noci. S tím časem na cvičení Vám neporadím, jedině kdybyste změnil zaměstnání, ale to už je na Vás.